blogBaner
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
blogBanerSmall

להרגיש את חווית המסעדה בסלון

החופש הגדול מתקרב.

הימים נהיים חמים, בקרוב הילדים יצאו לחופש וכל ההורים יחפשו שלל הפעלות ופעילויות להעביר איתן את היום.
ואז, תגיע שעת ארוחת הצהריים. או שאולי זאת תהיה ארוחת הערב בה יחליטו ההורים שהגיע גם הזמן שלהם להתפנק.
ומנסיון, זה גם השלב שבו נגמר כבר הכח.

הרצון להתפנק, לאכול אוכל טוב, להרגיש שהנה הגיע זמן האיכות שלך, אל מול העובדה שהעייפות רבה. אלה בדיוק הימים בהם הזמנות ה- take away נכנסות לשיא שלהן. כשרוצים להתפנק עד הסוף.
להרגיש בחוץ אבל מהסלון.

אלה הם גם הימים, שהחוויה גוברת על המחיר. שיש משמעות גדולה יותר למציאת פתרונות יצירתיים, מגוונים ומפתיעים על פני המחיר שלהם. כי בקיץ, אנחנו מראש יודעים שההוצאות גדלות.

האם אתם מוכנים כבר עם אריזות take away ייחודיות?
גם המארזים שלכם עושים וואו ללקוחות?
בטוחים שחווית המקום שלכם עוברת גם ללקוחות שאוכלים את האוכל שלכם בסלון שלהם כמו שאתם רוצים?

הנה כמה דוגמאות שיפתחו לכם את התאבון:

 

Maki-san- סושי יוקרתי:
סושי בדרך כלל נחשב ליקר יותר ומי שאוהב סושי בדרך כלל גם מאמץ לעצמו סושיה אחת שהוא ממש אוהב.
באריזה אחת, הצליחו להעביר ולשדר ללקוח:
1. יוקרה: הרול נארז כמו תכשיט עדין ומזמין.
2. אווירה: אסיאתית בעזרת מספר דוגמאות של פאטרנים, צבעוניות מעניינת ודימויים מעולם התוכן של הסושי והמזרח.
3. חוויה: כנראה שלא נקבל מאריזה של רוב הסושיות המתחרות. ואם ככה משקיעים רק באריזה, בטח האוכל שפנים מצויין.

מבטיחה לכם שמי שאוהב להנות מהאוכל שלו לא רק דרך הפה יזכור את האריזות המקסימות האלה גם כשירצה להזמין סושי הבית ה בפעם הבאה

אריזה יוקרתית של מסעדת הסושי Maki-san. עיצוב של: Kinetic Singapore

אריזה יוקרתית של מסעדת הסושי Maki-san. עיצוב של: Kinetic Singapore

 

Thelma's- עוגיות חמות וטריות ישר מהתנור

המאפייה מנוהלת על ידי אם ובנה ונוסדה על ידי הסבתא שהיתה ידועה בעוגיות המעולות שלה.
לזכרה, בתאריך יום ההולדת ה-108 שלה, השיקה המאפייה את האריזה החדשה הזו המדמה את התנור עם מגשי העוגיות מיד כשהם יוצאות חמות וטריות.
מעבר לגימיק המדליק והפשוט יחסית לביצוע, הצליחו במאפייה להעביר לנו את החוויה העקרית עליה מתבסס המקום:
חוויה שכל אחד מאיתנו מכיר מהבית- הרגע הזה בו פותחים את דלת התנור ועולה ממנו ניחוח של אפיה ביתית ומנחמת.

מי לדעתכם יאהב את האריזה יותר: ההורים שמזדהים עם תהליך האפיה או הילדים שאוהבים את הגימיק?

אריזת עוגיות של Thelma's. עיצוב של: Saturday Mfg

אריזת עוגיות של Thelma's. עיצוב של: Saturday Mfg

 

מארז תבלינים של Masālā Bājāra's

מי שאוהב תבלינים, בדרך כלל אוהב אותם יחד עם חווית הקניה שלהם. אותנטי.
לראות את הצבעים, להריח את הריחות, להתרשם משקים ענקיים מסודרים אחד ליד השני.
את החוויה הזאת העבירו בצורה מושלמת דרך האריזה. להרגיש גם בבית את החוויה של השוק: הצבעים, הריחות וסידור השקים.
יותר כיף בבישול! בנוסף, מי שאוהב לבשל, בדרך כלל מחפש את השדרוגים הקטנים למטבח- בין עם לפונקציונאליות ובין אם ליופי. וגם כאן בהחלט יש הישג נוסף במראה המוצר

 

מארז תבלינים של Masālā Bājāra's. עיצוב: Bushra Sughayer

מארז תבלינים של Masālā Bājāra's. עיצוב: Bushra Sughayer

 

צ'יפס: הגימיק הקטן שעושה את ההבדל

אריזת צ'יפס היא כבר דבר די סטנדרטי. אז אין כאן שום עיצוב גרפי על גבי האריזה. אבל מה שכן יש כאן שעושה את כל ההבדל זה הגימיק הפרקטי והנח הזה: מקום קטן לקטצ'ופ.
זה חביב, מונע לכלוך ונח לשימוש.

מארז צ'יפס עם גימיק קטן ומשדרג. נלקח מכאן

מארז צ'יפס עם גימיק קטן ומשדרג. נלקח מכאן

 

דוגמא אחרונה: שקית ללחמים: פשטות לצד עדינות

איך אפשר לרתום את השקית עצמה לשיווק שלנו: אנחנו בעצם מרוויחים כאן פעמיים
פעם אחת מהלקוח שמקבל חווית קניה עם קריצה ובפעם השניה מכל מי שעבר לידו וראה את השקית המדליקה שלנו ומסתכל של מי זה.
בכל מקרה, יש לנו את הידיות והשקית שלנו לא תהיה חסרת כל צורה- אז למה לא לחשוב בצורה יצירתית לטובת העסק?

שקית ללחמים. התמונה לקוחה מכאן

שקית ללחמים. התמונה לקוחה מכאן

 

כשהלקוח יושב אצלכם, אתם מוודאים שהכל טעים לו, שלא חסר לו כלום, שהשולחן סודר כפי שאתם רוצים, שהכל מתוקתק, המוסיקה מתאימה…
כהשלקוח יושב אצלו בסלון, אין לנו את השליטה הזאת. אנחנו יכולים לשלוט בטעם, ויכולים לשלוט בטמפרטורת האוכל (וגם זה לא תמיד) אבל מה בנוגע לחוויה עצמה?

אני מזמינה אתכם לבדוק את האריזות שלכם ממש עכשיו!
נסו להסתכל בצורה אובייקטיבית ושאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם האריזה שלי עושה חשק?
  2. האם היא מוקפדת עד לפרט הכי הכי קטן? (הסגירה של האריזה, המדבקה הקטנה, כתבתי בתאבון בצורה שמתאימה רק לי? אולי ניתן להוסיף איזה הפתעה קטנה כמו דף צביעה שיש לילדים? אולי יש הפתעה כזאת דווקא למבוגרים?)
  3. האם האוכל מגיע בתוכה בצורה מזמינה ולא נשפך או משפריץ ונוזל?
  4. מה אני יכול לעשות כדי שחלק מחווית המקום תעבור גם כשהלקוח נמצא בבית?
  5. שדרוג האריזה מצביע על דינאמיות. מה ניתן לעשות על מנת להפתיע עם אריזה מיוחדת לימי הקיץ?

 

מוזמנים להעזר בי על מנת לשדרג את חווית הלקוחות שלכם כשהם אצלכם וכשהם אצלם בבית.

בפוסט הבא נעבור על שלב אחד לפני, לא פחות חשוב: האתר שלכם דרכו רוב הלקוחות יבצעו את ההזמנה.
מוזמנים לעקוב (ניתן להצטרף לרשימה דרך הורדת העיצוב החינמי / דרך האזנה להדרכה חינמית / או בלחיצה כאן

שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

‏4 תגובות

  1. הדס ב- 30/05/2016 בשעה 14:04

    איזה אריזות יצירתיות, כמה חשיבה על הלקוח ועל ערך מוסף ובידול.
    מדהים!

    • מיכל נמצוב ב- 30/05/2016 בשעה 14:44

      מסכימה איתך! גם אני נדהמתי. רק מוכיח שאפשר לעשות תחת המבנה של אריזה פשוטה ורגילה המון עם קצת דמיון וחשיבה יצירתית

  2. חוה לוי ב- 01/08/2017 בשעה 18:51

    מראה על רצינות העסק ועל הקפדה שלו על הפרטים. בהחלט חשוב, וגם מעצים את חוויית המשתמש.

    • מיכל נמצוב ב- 01/08/2017 בשעה 20:23

      מסכימה איתך מאוד חוה. זה ממש יכול לעשות את ההבדל בין לקחת אוכל הביתה לבין להנות ממנו עד הסוף.
      חושבת שכל בעל עסק צריך לחשוב ולדייק גם את הפרטים הקטנים

השאר תגובה





חזרה למעלה