blogBaner
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
blogBanerSmall

כך פיתחתי מוצר לעסק נותן שירות שנחטף כמו לחמניות מהמדף

מוצר מדף.
עם הלוגו שלך.
מעוצב עד לפרט האחרון, שיווקי ומגדיל מאגר לקוחות, ואפילו מניב רווחים.
לעסק נותן שירות.
כן, כן, לעסק נותן שירות. כזה שאין לו מוצרים. כן, גם למקצועות הטיפול הגוף והנפש.
יש חיה כזאת והיא אפילו עלולה להיחטף מהמדפים ממש כמו לחמניות טריות שכרגע יצאו מהתנור.

זה בדיוק מה שקרה עם המוצרים של הסטודיו שלי.
זה התחיל בזמן צוק איתן. אז, עוד גרתי בבאר שבע ותוצאות המלחמה נראו בכל הסובב אותנו, כמובן גם ברמת הפעילות בסטודיו. את החודש שקדם לו סגרתי בתנופה גדולה, באחד השיאים שלו, ואז הגיע הבום.

כאחת שלא מוכנה לקבל גזירות גורל כל כך בקלות גם הפעם לא נכנעתי והחלטתי שאף אחד לא יחליט בשבילי מתי אני יכולה לעבוד. אז חשבתי איך אני מצליחה בכל זאת לעניין את הלקוחות במשהו שבאמת הם צריכים ואני יכולה לספק להם בקלות?
ראיתי שהיוזמות לירידים ודוכנים קופצות מכאן ומכאן וחשבתי לעצמי שחבל שאין לסטודיו, כעסק נותן שירות, איך להיות חלק מכל הדבר הזה.

כי בעצם, לא רק ההכנסה מתייצבת בצורה הזאת, גם החשיפה לקהל הרחב- השיווק, הוא צעד קדימה.

ואז קיבלתי החלטה.
אני בודקת את עולם המוצרים, ומוצאת את הדרך שלי להגיע למצב שיש לסטודיו מוצרי מדף משלו.
מוצרים מזמינים, עם האג'נדה שלי, רלוונטים לקהל שלי ובעלות סמלית.
(בסדנא שלי יוצרים מוצר אני מרחיבה מאוד על הנושא ועל כל פרמטר)
בהתחלה התנסיתי במוצרים שרלוונטים לקהל רחב ופחות ממוקד- כיוון שזה הקהל שחיכה לי בירידים. כיוונתי לתקופה של לפני החגים ויצרתי סדרת כרטיסי ברכה וכל כרטיס נמכר בכמה שקלים בודדים. אחר כך התקרבתי עם החשיבה יותר לעולם העסקים ויצרתי לוח שנה לשימוש רב פעמי המיועד לתכנון שנתי. תאמינו או לא, המוצרים האלה, בעלות של 5-60 ש"ח עזרו לי לעבור את הקיץ!

כרטיסי-ברכה2-מיכל-נמצוב כרטיסי-ברכה-מיכל-נמצוב

 

לוחות-מחיקים-מיכל-נמצוב הבנתי שיש למוצרים כאלה, ערך שווה זהב!
הם שיווקיים, מייצגים, מעבירים את הערכים של הסטודיו ויכולים להוות נכס נהדר בכל הקשור בשיווק, הגדלת מאגר לקוחות, הגדלת הכנסות (ישרות מהמכירות ועקיפות- מאותם לקוחות שנכספו אלי לראשונה דרך אותם מוצרים ועכשיו מגיעים לעיצובים נוספים). החלטתי שמכאן והלאה המוצרים הם חלק בלתי נפרד מהסטודיו.

את הכל עשיתי אמנם מאוד מהר, כי הזמן היה מחייב, אבל גם בלחץ של זמן לא ויתרתי על סקר שוק בכל הנוגע להפקת אותם מוצרים וסקר שוק לגבי ביקוש למוצרים מהסוג הזה בקרב הלקוחות. מצאתי לי את הספקים שאני עובדת איתם, ותמיד מה שהנחה אותי היו אותם עקרונות שמשאירים את המוצרים רלוונטים לסטודיו שלי וללקוחות שלי, מוצרים שמייצגים את הסטודיו, וכאלה שהם נגישים לקהל הרחב בכל נושא העלויות. כל אותם העקרונות שמהווים את ההצלחה למוצר לחמניה טוב.

מאז נולדו מוצרים חדשים נוספים, ממוקדי קהל ובידול. שולחים את לחמי ומפיצים את הבשורה לקהל שלי באשר הוא.

ליין המחברות

ליין מחברות 1

ליין מחברות 2

עם כריכה מאויירת וכיתוב מחמיא ואופטימי. חלקה הפנימי של כל מחברת מחולק ל-2: בצד ימין דף חלק המיועד לשרבוטים וציורים ולצידו בצד השמאלי עמוד שורות לכתיבה. המחברות אמנם נמכרות לא רק לבעלי עסקים אך הרעיון שלהם נולד מתוך הצורך שלי ושל הלקוחות שלי לפתח רעיון בכתיבה ובשרבוט- זה לצד זה. העלות שלהן סימלית- 35 ש"ח בלבד / 2 מחברות ב-60 ש"ח על פי העקרון של מוצר בסיס (עוד על המחברות והעיצובים השונים כאן)

ערכת קלפים אימוניים "אינטואיטבעי"

ערכת קלפי אינטואיטבעי של מיכל נמצוב (2)

המיועדת לקהל שאני מאוד מזוהה איתו- קהל הגוף והנפש האימון והטיפול ואנשי החינוך. הערכה פותחה לאחר שנים של עבודה משותפת עם קהל זה ומורכבת מקלפים מאויירים בצבעי מים מעולם הטבע והסביבה לצד קלפי מילים מתחומי הרגש והמטרות + חוברת אפשרויות שימוש והסברים. הערכה היא מענה מקיף ללקוחות שלי שמגיעים לצורך מיתוג וממשיכים להעזר בי במוצרים משלימים. עלות הערכה היא 150 ש"ח- עלות שהיא מעבר למה שאני ממליצה כמוצר לחמניה ראשון אך עדיין משמשת כמוצר בסיס ביחס לעלויות של חבילת מיתוג. (ניתן לקרוא בפירוט על הערכה כאן | ולהצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי: אינטואיטבעי | קבוצת שיח ויזואלי למטפלים, מאמנים, מקצועות הגוף והנפש כאן)

כיום, לאחר שעזרתי גם ללקוחות שלי להבין את הפוטנציאל ביצירת מוצרים כאלה לעסקים שלהם (על גווניהם השונים) נוכחתי לדעת איזה השפעה יש להם על כל עסק מכל סוג. כמה אושר הם מביאים לבעל העסק, איזה תנופה הם נותנים למיצוב של העסק אל מול המתחרים ואיזה תדמית מקצועית הם יוצרים כלפי חוץ. כמה נח להעזר בהם בשיווק העסק והבידול שלו וכמובן, להעזר בהכנסה קטנה נוספת.

מכל ההתנסות הזאת נוצרה הסדנא שלי בה אני מעבירה לעסקים את כל הכלים, הטיפים- קטנים כגדולים, מה קורה מאחורי הקלעים, סדר הפעולות וכל אותם פרמטרים שהנחו אותי. אני מלמדת בעלי עסקים נותני שירות איך להפיק מוצר כזה לעצמם. אנחנו עוברים על כל השלבים ליצירת המוצר, מבינים לפני זה את כל התשתית השיווקית של העסק וביחד מאפיינים מוצר חדש המותאם רק לעסק שלכם. ויש כאלה שאף ממשיכים איתי שלב אחד קדימה להפקת המוצר עצמו- מוציאים לאור את החלום.

זוהי הזמנה, להקפיץ את העסק שלכם עוד שלב אחד קדימה. להוציא את האג'נדה שלכם לאור. להגדיל את מאגר הלקוחות ואת ההכנסות. לראות את הלוגו שלכם מתנוסס בגאון על מוצר מדף שאתם פיתחתם והפקתם עבור הלקוחות. פרטים על מועד הסדנא הקרוב ניתן למצוא כאן. תצטרפו אלי כדי להגדיל את ההכנסות ואת מאגר הלקוחות?

‏2 תגובות

  1. חוה לוי ב- 25/07/2017 בשעה 09:19

    מרתק ומעורר השראה. כל הכבוד ותודה על השיתוף.

    • מיכל נמצוב ב- 25/07/2017 בשעה 09:21

      חוה תודה רבה

השאר תגובה





חזרה למעלה