blogBaner
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
blogBanerSmall

כך נשדר חמימות ביום הכי קר בשנה

הגשם הראשון כבר כאן וכולנו בהתרגשות.
שתי טיפות מים גורמות לכל עולם השיווק והפרסום להתעורר.
אז בואו ננצל את ההזדמנות ונלמד איך גם אנחנו יכולים להזכיר ללקוחות את הקשר הישיר בין השירות והמוצרים שניתן למצוא אצלנו, חורף, והרגשה חמימה ומזמינה. 
או במילים אחרות:
כך נשדר חום עסקי ביום הכי קר בשנה
נתחיל מהבסיס: חשוב לנו להראות ללקוחות שאנחנו עדכניים, שאנחנו תמיד בעשייה. מי שלא נמצא איתנו- מפספס.
לכן, בכל פעם שקורה משהו (מזג אוויר, אקטואליה, חג, יום שמחה וכו') נדאג להראות שאנחנו שם עם הדבר הנכון והמתאים לאותו רגע, בהקשר לעסק כמובן.
חישבו על דרך מעניינת לקשר את מזג האוויר לפרסומים שלכם.
זה יכול להיות לביגוד, זה יכול להיות לחימום, זה יכול להיות לאוכל או שתיה, מקום בילוי נעים, אווירה מסויימת ועוד.
זה יכול להיות דווקא הפוך על הפוך. במקום סוודר- חולצה קצרה: כי בקליניקה שלי תמיד חמים ונעים.
במקום תמונה של ידיים בוגרות מחבקות כוס תה חם עם אדים- תמונה של ידיים בוגרות אוחזות בכוס שוקו חם: כי אפשר לבוא ולתחבר שוב לילד שבך.
במקום תמונה של אתר סקי / החלקה על הקרח- איור של טיול בשמש חורפית מלטפת: כי אנחנו יודעים מה הטיימינג המושלם עבורך גם בחורף.
אחרי שבחרנו את הקונספט, בואו נבחר סגנון עיצובי.
על העניין הזה יש המון מה לספר אבל אנחנו נתמקד בטיפ אחד חשוב: נבחר בסגנון שיעביר את הרעיון של חורף אבל בצורה חמה.
נבחר בסגנון שיעביר את התדמית העסקית שלנו בהקשר של חורף שנעים בו ולא רק קר.
על מנת להגיע לאפקט הזה יש כלל בסיס חשוב שכולם צריכים לדעת: על צבעים חמים וצבעים קרים כבר שמעתם?
צבעים קרים נמצאים בסקאלת הצבעים של הכחולים, ירוקים, סגולים. משתמשים בהם הרבה למראה "הייטקי" ממוחשב, מראה שמשדר חדות, שכלתנות. הצבעים האלה הם גם צבעי המים, צבעי אייקונים של קור ותמצאו אותם הרבה בשפה גרפית ומיתוגים של בנקים, רפואה, משרדי היטק.
צבעים חמים הם צבעים בסקאלה של צהובים, כתומים, אדומים וחומים. צבעי אדמה ואש. צבעים של קיץ המשדרים חום ואנרגיה.
  צבעים אופטימיים, חזקים ודומיננטים. תוכלו למצוא אותם הרבה במקומות בהם מדברים על רגשות עוצמתיים, בעולם האוכל, מקומות בהם מדברים על טבעיות.
היכולת לשלב בין צבע קר לצבע חם / לשלב בין עולם קר וצבע חם ולהיפך היא שיוצרת לנו את העניין.
אז נבחר לנו תמונה / איור המשקף את העסק. זה יכול להיות כל דבר שרלוונטי בהקשר של השילוב בין העסק שלנו + החורף. את התמונה אפשר לבחור בצבעים קרים. גם אפור / לבן יכולים לתת את אותו האפקט. על גבי התמונה או האיור נכניס נגיעות צבע – הפעם מהצבעים החמים. מדהים לראות איך נגיעת צבע עושה את כל ההבדל.
כך לדוגמא:
בחרתי לקשר את החורף להשראה.
לאחר מכן, הכנתי לי איור משלי. צבעים כחולים עם מוטיבים של מים לחידוד נושא החורף. על מנת לדבר עוד על השראה השארתי את המים פתוחים והוספתי איורים קטנים בפרופורציות לא ראליסטיות. נותן למחשבה לנדוד, לשקוע…
נגיעות הצבע החם שלי הן בורוד סגלגל. מכיוון שאני דווקא רציתי לדבר על החורף כקר ולא כחם, בחרתי את נגיעות הצבע לעשות בגוון "חצי חם"- סגול שנוטה יותר לכיוון של כחול מאשר של אדום. אם היתי רוצה להכניס קצת יותר חום ואנרגיה, יכולתי ליצור את הבאנר שלי כך:
שימו לב איך מיד מתחממת האווירה. הכל בעזרת כמה נגיעות של צבע חם. פתאום הדגש נהיה אחר. פתאום כל הפוקוס הולך לנקודות הצבע החמות. כל כך הרבה כחול יש כאן, אבל הראש מתמקד בצהוב החם.
בכל נושא האימג'ים חשוב להזכיר:
1. אסור בשום אופן לקחת תמונה מגוגל לפני שבדקתם שיש אישור מפורש להשתמש בה- בטח לצרכי פרסום מסחרי. שימוש בתמונות או איורים הנמצאים באינטרנט ואין עליהם אישור מפורש מסוג זה הוא שימוש אסור והפרה של זכויות יוצרים- הזהרו שלא ליפול למלקודת הזאת.
2. אם יש באפשרותכם לייצר תמונה או איור מקוריים- זה הכי טוב. חשוב לעבוד עם דברים שלכם שלא ניתן למצוא בכל מאגר חינמי. זאת על מנת שלא יווצר מצב שאת התמונה שראו הלקוחות בעסק שלכם הם יראו מחר בעסק המתחרה ואז הבידול שלנו נופל. אם אין באפשרותכם ליצר אימג'ים מקוריים עשו באלה הקיימים במאגרים שימוש חכם ויצירתי.
אם חשוב לכם לקבל עוד ידע וכלים לפרסום העסק בצורה שתתן פירות ותניב תוצאות,
אני מזמינה אתכם להצטרף לחבילת ההרצאות שלי שמתחילה ממש בסוף החודש הקרוב (מפגש ראשון ב-30.10.17)
הפלטה השלמה לשיווק ופרסום העסק נוגעת בכל אותם הנושאים שמשפיעים עלינו העסקים הקטנים ועוזרים לנו להעביר את המסר בצורה טובה יותר.
הופכים את השיווק ליעיל ופרודוקטיבי.
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

השאר תגובה





חזרה למעלה