blogBaner
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
blogBanerSmall

חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל!

יום המוצרים- כנס לעסקים שחולמים להוציא מוצר פיסי מודפס משלהם.

חושבים להוציא לאור מוצר מודפס?
ספר? מחברת מיוחדת? קלפים? יומנים?  משחקים? מוצרים לעיצוב הבית או המשרד? מוצר אחר שתומך בעסק?

בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל!

  • גיבוש רעיון
  • מקורות השראה
  • מי קהל היעד של המוצר?
  • כיצד בונים אסטרטגיה שיווקית?
  • מהו שיווק אותנטי?
  • בחירת שם למוצר
  • כתיבת התכנים של המוצר
  • מהם הכללים לעיצוב מוצר שעובד?
  • מיתוג במילים – איך עושים את זה?
  • עיצוב והפקת הדפוס

בואו ליום עיון שיתקיים ב- 17.9.17 בשעות: 9:00-13:30 בבית אנוש, קרית אונו.

 

 

 

 

 

 

יום המוצרים הוא כנס שמיועד לנותני שירות שחולמים על מוצר מודפס פיזי משלהם. עם הלוגו של העסק, עם המהות של העסק, ועכשיו נשאר להם רק להבין איך לעשות את זה. 

 

 

 למי זה מתאים?
יום המוצרים מוקדש לבעלי עסקים שבדרך כלל לא מוכרים מוצרים, שאין להם חנות- בעלי עסקים נותני שירות (ללא כל קשר לותק בעסק).
- כאלה שכבר יש להם מוצר ראשון
- שכבר יש להם רעיון למוצר
- שעדיין אין להם שום רעיון אבל מאוד מתחשק להם להפיק מוצר
- שממש בתחילת הדרך אבל חשוב להם לקבל את כל הכלים וליישם בהמשך הדרך

מה על סדר היום?
בכנס מספר הרצאות המקיפות את נושא הפקת המוצר:
ההרצאה המרכזית שלי- מיכל נמצוב | בעלת סטודיו לעיצוב ומיתוג במשיכת מכחול
שתעסוק בנושא עיצוב המוצר והפקת הדפוס. דוגמאות לעיצובים של מוצרים, השראות ונקודות למחשבה.
הרצאה מפי פולינה שטרן-שלמה - יוצרת תקשורת שתעסוק בשלב הרעיוני של המוצר, קהל היעד ובניית תכנית עבודה מסודרת.
הרצאה של הדס הורודי - כתיבה שיווקית בכלים אימוניים שתעסוק במילים מאחורי המוצר- איך בוחרים למוצר שם, מה כותבים שם ועוד.

התכניה המלאה לפניכם:

לקריאה בהרחבה על כל אחת מהן ועל חלקה בכנס לחצו כאן

איפה?
בית אנוש - סניף קרית אונו (רחוב רש"י 2).
למה דווקא שם? כיוון שאני עובדת המון עם מקצועות הטיפול והנושא קרוב לליבי החלטתי לחפש מקום בעל ערך מוסף.
עמותת אנוש היא עמותת שיקום הפועלת ברחבי הארץ המציעה פעילויות שיקום ותעסוקה מבורכות, ביניהן יצירת מוצרים.
הפרוייקט שלהם: "שכולו טוב" מאפשר להשכיר את אולמות הסניפים לטובת כנסים והרצאות ובכך לתרום להמשכיות המקום. בחרתי לערוך שם את הכנס ולתת עוד נדבח של ערך גם בעזרתו.

סביב המקום יש חניה בשפע. למגיעים בתחבורה ציבורית יש קוי אוטובוס ממחלף אלוף שדה (פרטי הגעה מדוייקים ישלחו לנרשמים לקראת הכנס)

כמה זה עולה?
אם תמהרו להרשם עד 26.8.17 תהנו ממחיר ההרשמה המוקדמת: 95 ש"ח בלבד!

ואם אתם מהמתלבטים זה גם בסדר. הרשמה אחרי התלבטויות ארוכות (מ- 27.8.17) בעלות של 120 ש"ח

איפה נרשמים?
ממש כאן בלחיצה על הכפתור הסגול

 

 

 

 

 


אז נפגש ב-17.9.17. מחכה לך!

יש שאלות נוספות? אשמח לענות בשמחה: 050-7789650 מיכל

‏4 תגובות

  1. קרן שחר ב- 27/08/2017 בשעה 00:18

    יקירה, אשמח להירשם- נשמע ממש שווה

    • מיכל נמצוב ב- 03/09/2017 בשעה 12:46

      איזה כיף שנרשמת ונפגש

  2. תמי דוידסון ב- 03/09/2017 בשעה 16:39

    אשמח להגיע. ניסיתי לשלםבאמריקן וגם בדיינרס ולא הצלחתי. אשמח אם תרשמי אותי ואשלם במקום.

    • מיכל נמצוב ב- 03/09/2017 בשעה 18:30

      הי תמי,
      שלחי לי הודעה עם מספר הטלפון שלך ואצור קשר להרשמה מראש. לצערי אין אפשרות להגיע לכנס ולשלם במקום. תוכלי ליצור קשר גם בטלפון:
      0507789650
      תודה

השאר תגובה





חזרה למעלה