blogBaner
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
blogBanerSmall

חדשנות יש מאין | לחדש בכל פעם במסגרת הקיים

בקיץ

כולנו רעבים למשהו חדש: מעניין, מיוחד ובעיקר שעוד לא הינו בו.
בעולם התיירות, האוכל, עולם המוצרים והפינוקים וגם בעולם הרגש ישנו צורך לחדש כל הזמן ולהשאר אטרקטיבי. רובינו מגיבים פחות למה שחוזר על עצמו ויותר כשמדובר בחוויה חדשה ומרגשת.
אבל מה עושים כשאין כל הזמן מה לחדש? מה עושים כשהצימר לא השתנה אבל העונה כן? כשבבית הקפה מוגש אותו "משקה הבית" אבל יש כזה כבר גם בבית קפה אחר? כשבספא חדר הטיפולים נשאר עם העיצוב הקיים אבל יש התחדשות בכל חדרי הספא האחרים? כשהקליניקה מציעה את אותם הטיפולים אך גם הקולגות שלנו כבר מציעים אותם?

אנחנו אוהבים כל הזמן להרגיש שהנה משהו חדש שעוד לא ניסינו.
כשיש לנו זמן לסופ"ש רומנטי נעדיף להגיע למקום שעוד לא הינו בו- לחדש את האווירה,
ללכת עם המשפחה למסעדה חדשה- לטעום טעמים חדשים להתפנק במקום בו עוד לא הינו- לחוות חוויה חדשה.
לטפל בעצמנו בדרך שעוד לא ניסינו.
להרגיש שאנחנו לא חוזרים על עצמנו.

ואיך מחדשים ונשארים כל הזמן עם האצבע על הדופק בקלות וביעילות?
איך גורמים לקהל שלנו להמשיך ולרצות להגיע אלנו שוב ושוב, להבין שאנחנו דינאמיים – במסגרת הקיים?

חדשנות יש מאין | לחדש בכל פעם במסגרת הקיים

לפני הכל אני מחליטה עם מי אני מדברת ומה אני רוצה להעביר לו- מה אני רוצה שיעשה כשיראה את הפרסום שלי.
בדוגמא המצורפת:
אימג'ים לבית קפה בהם אני מראה בכל פעם קהל אחר / סיטואציה אחרת בה אפשר להנות מהמקום שלי. זה יכול להיות על פי עונות השנה, מועדים, סוגי קהלים כמו זוגות או משפחות עם ילדים וכו'…
שימו לב: אני משתמשת באותה התמונה כל הזמן ויוצרת על גבי התמונה הזאת את השינויים. שומרת על שפה אחידה ורלוונטית לאווירה והחוויה אותה אני רוצה להעביר כמסר ללקוחות שלי.
כך אני מייצרת סדרה של פרסומים שניתן לטפטף לאט לאט בעמוד הפייסבוק (שמאוד חשוב לוודא שפעיל), באתר האינטרנט שלי (כנ"ל- לשמור על פעילות), בניוזלטר (כבר אמרתי- פעיל פעיל) ואף ניתן להגדיל ולתלות במקום עצמו / להשתמש כבסיס לעיצובים אחרים במקום.
העיקר להמשיך ולייצר התחדשות, אטרקטיביות ותחושה של התחדשות על בסיס קבוע.
תוכלו לראות שבכל פעם אני בוחרת לתת זווית אחרת להכיר בה את המקום, וזאת בעזרת הדגשה של נקודה אחרת. זה יכול להיות גם בדברים הכי קטנים.

ותודה לצלמת הבית שלי עדי זלק וינר על תמונת כוס התה המקסימה ששימשה כבסיס איכותי לעיצובים ולצבעי המים

 

בחורף

בחורף

 

בקיץ

בקיץ

לזוגות

במועדים שמדברים לקהל ספציפי / כל פניה אחרת שמדברת לסוגי קהל שונים.

כמובן שניתן לייצר עוד ועוד עיצובים על בסיס התמונה וזה כל היופי. מתמונה אחת ניתן ליצור מאגר שלם של פירסומים.
כאן בחרתי לתת דוגמא על פי עונות השנה, אתם יכולים לעשות זאת לפי כל דבר אחר על בסיס חודשי / שבועי / דו שבועי ואם מוצאים עקרון טוב אז אין סוף לאופציות הפרסום.

לא אמרתי בפרסומים האלה הרבה. אבל הנה מה כן עשיתי בעזרתם:
הזכרתי שאני כאן
הראיתי הקשר חדש
יצרתי עניין
העליתי את החשק להגיע אלי
גרמתי לאנשים לחשוב עלי במהלך היום העמוס שלהם. אולי זה יגרום להם להכניס אותי ללו"ז שלהם?
זכרו שאפשר לפרסם גם בלי מסר גדוש וחשוב

אני מזמינה אתכם להכיר עוד טיפים ועקרונות חשובים שיעזרו לכם בשיווק ופרסום העסק.
אחת לחודש תתקיים הרצאה מעשית ממוקדת נושא וזוית שיווקית אחרת.
סך הכל יועברו 10 נושאים המהווים את חבילת "הפלטה השלמה לשיווק ופרסום העסק".
בהרצאה מעשית הכוונה לתוכן אותו ניתן ליישם כבר מחר בבוקר בעזרת תוכנה חינמית. בנוסף, לאחר כל הרצאה כל משתתף יקבל גישה לתבנית עיצוב מוכנה לשימוש איתה ניתן להמשיך ולפרסם במהלך החודש.
בין הרצאה אחת לשניה כל משתתף יוכל להתיעץ בי ובחברים האחרים דרך קבוצת פייסבוק סגורה וסודית המיועדת רק לנו. פרטים מלאים והרשמה כאן או אצלי: 050-7789650

שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

‏6 תגובות

  1. הדס ב- 18/05/2016 בשעה 15:16

    פוסט מצויין!!

    • מיכל נמצוב ב- 18/05/2016 בשעה 15:19

      תודה הדס!

  2. נעם צור-אלמוג ב- 21/05/2016 בשעה 14:00

    פוסט מצויין. הולכת ליישם 🙂

    • מיכל נמצוב ב- 22/05/2016 בשעה 13:21

      מחכה לראות את התוצרים!

  3. אילנה ארז ב- 21/05/2016 בשעה 15:06

    טיפ נחמד, תודה!

    • מיכל נמצוב ב- 22/05/2016 בשעה 13:21

      בשמחה אילנה. מקווה לראות איך את מישמת אותו

השאר תגובה





חזרה למעלה