blogBaner
שתפו... Pin on PinterestShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
blogBanerSmall

הכירו את המרצות האורחות שלנו ביום המוצרים

כשהתחלתי להגות את יום המוצרים (17.9.17, קרית אונו. מוזמנים להכנס לקרוא את כל הפרטים כאן) היה לי ברור שזה צריך להיות וואו.

היה לי מבנה של יום מלא בתוכן, שבכל רגע ורגע יהיה מה לכתוב ומה ללמוד.
שאלו אותי למה אני לא מעבירה את כל התכנים בעצמי בכנס? למה החלטתי לחלוק את הבמה עם עוד 2 מרצות? הרי כבר הפקתי מוצרים עבורי ועבור הלקוחות שלי ואני כבר יודעת איך לעשות את זה מא' ועד ת'.

נכון. ויחד עם זאת אני חושבת שכנסים טובים מצליחים לשלב כמה מרצים טובים ביחד, בהרמוניה. כשיש לכולם את אותה התפיסה ואת אותה האג'נדה והתכנים נותנים עוד רובד ועוד נקודות משלימות הכנס מצליח לסגור את הכל בצורה מהודקת.

ככה זה עם שתי המרצות האורחות שלנו בכנס יום המוצרים:

את פולינה שטרן שלמה אני מכירה כבר בערך 4 שנים.
אחרי "שידוך" עסקי נוצר בינינו קשר של קולגות המגיעות ממקצועות משלימים. לפני כשלוש שנים ראיינתי אותה בבלוג שלי בנושא שיווק ובידול בעולמם של מטפלים, (ראיון שרלוונטי גם היום.) ומשם המשכנו ביחד.

צילום: אייל קופמן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פולינה מלווה עצמאים, בעלי עסקים וחברות בתחומים רבים ומגוונים. ההתמחות שלה היא מיקוד שיווקי, מיתוג אותנטי (או בשפתה Me-תוג) ושיווק מעשי - בלי סיסמאות ותיאוריות, בשטח וברשת. בשנים האחרונות מחלקת את זמנה בין תהליכי ייעוץ אישיים להרצאות וסדנאות בנושאי מיתוג ושיווק מעשי בארגונים וחברות בעולם הטיפול, החינוך, העסקים והמגזר השלישי. משנת 2010 שותפה, לצד ג'וי מרוז, בחברת "לטפל בעסק" - הדרכה וייעוץ בשיווק מעשי למקצועות הרפואה והטיפול. פולינה אוהבת תקשורת על כל צורותיה, גם זו השיווקית. לצערה לעתים יוצא לשיווק שם רע, בעיקר בגלל אנשים ועסקים שפועלים במרחב השיווקי בצורה אגרסיבית, מניפולטיבית ופולשנית. השליחות שלה היא להביא לעולם תקשורת שיווקית אחרת. כזו שמכבדת את בעלי העסקים וגם את הלקוחות שלהם. תקשורת כנה, אקולוגית, נקייה ממניפולציות ו"צריכים". אישית, אותנטית, נגישה.

כמו שאמרתי: כשיש אג'נדה משותפת והשקפת עולם דומה התכנים מהודקים טוב יותר מכל הזוויות!

אם לסכם בכמה משפטים את החיבור של פולינה למהות הכנס זה יהיה ככה:
"השיגרה השיווקית מאוד שוחקת. כשמכניסים לתוכה אתגרים וחלומות חדשים ופותחים את הראש זה מרענן. באופן כללי אני מאוד ממליצה לבדוק ולשקול את הכיוון של המוצרים. ממקום של יצירה, יצירתיות, אנרגיה חדשה בעסק- במיוחד לנותני שירות. זאת סיבה למסיבה, זה וייב שיווקי. וכמו כל דבר, מומלץ להכנס לזה ממקום מתוכנן ובודק".

ביום המוצרים פולינה תדבר על השלד הרעיוני שמאחורי המוצר. על האסטרטגיה. היא תעזור לנו ליצור תכנית עבודה- שלב אחרי שלב של כל המרכיבים שלוקחים בחשבון ובודקים בטרם הביצוע בפועל. רשימה של שאלות ונקודות למחשבה ובדיקה. גם אם אין לכם רעיון ספציפי למוצר ברגע זה, תוכלו לסכם הכל בצורה מסודרת וביום בו יקפוץ לכם רעיון לראש יהיה לכם את כל החומר מסודר ומוכן לתחילת עבודה.

את הדס הורודי, שתתן את ההרצאה השניה בכנס יום המוצרים, אני מכירה כבר כמה שנים טובות ועובדת איתה צמוד צמוד גם על התכנים שלי וגם על התכנים של הלקוחות שלי.
הדס היא הקול השני שלי, זה עם המילים המדוייקות.

צילום: עדי זלק וינר

הדס הורודי – סטודיו לכתיבה שיווקית בכלים אימוניים, מומחית בתמצות רעיונות, בשזירת טאצ' יצירתי בכל סוגי התוכן, מדריכה ומלווה בעלי ובעלות עסקים לשיווק נכון באמצעות מילים נוגעות ומדויקות. משלבת כלים מעולם האימון הרגשי וכלי מיקוד עם ראיה שיווקית ומילים נכונות. הכלים האימוניים מאפשרים לה לאפיין את קהל היעד, את הייחודיות ואת הערכים המובילים כל עסק בצורה חדה ומהירה, דבר המאפשר למילים השיווקיות להיות מותאמות אישית ומדויקות. הדס מאמינה בשיווק אותנטי, וכי חיבור בין מהות העסק למילים שיווקיות תמיד מביא תוצאות.

נו, כבר מרגישים את החיבור?

אם לסכם בכמה משפטים את החיבור של הדס למהות הכנס זה יהיה ככה: "שיווק אותנטי. מתחברת מאוד לגישה שאפשר לבלוט מבלי להיות כריש אגרסיבי. מאמינה שעם חשיבה יצירתית נכונה כל אחד יכול לייצר מוצר. אין תחליף לתחושה של להחזיק מוצר בידיים שעשינו אותו מההתחלה ועד הסוף"

ביום המוצרים הדס תדבר על המילים שמאחורי המוצר. הדס תיתן עקרונות וטיפים שיעזרו לנו בהפקת השלב הבא של המוצר, זה שמגיע אחרי השלד הרעיוני. נדבר על המשמעות בבחירת מילה מדוייקת למוצר שלנו ואיך עושים את זה? מה המילים הנכונות עושות למיתוג של העסק ולמוצר הספציפי בפרט. כך שאם אתם מאלה שדואגים שהמוצר שלכם לא יהיה "עוד מוצר" כמו של כולם, תוכלו להעזר גם בעקרונות של הדס (לצד השלד הראשוני) על מנת לבחור עוד רובד של יצירתיות למוצר שתפיקו. גם בהרצאה הזאת מדובר במרכיבים שאפשר ליישם עכשיו או בהמשך- כשיש רעיון מדוייק יותר.

ההרצאה המרכזית אותה אני אעביר תדבר על העיצוב של המוצר, של האריזה וכל נושא הפקת הדפוס.
בהרצאה נעבור על מקורות השראה, נבחן ביחד דוגמאות מוצלחות שמכל אחת מהן נדלה נקודה נוספת חשובה בעיצוב המוצר ובהפקתו. נעמוד על הקשר הישיר בין המיתוג הויזואלי למיצוב שעושה עבורנו המוצר ונסיים כשברשותנו רשימה מפורטת של ערכים ועקרונות שיש לשים לב אליהם בעיצוב וייצור המוצר. לתכניה המלאה לחצו כאן

מזמינה אתכם לנצל את מחירי ההרשמה המוקדמת (עד 26.8) ולהצטרף לכנס יום המוצרים שיערך ביום ראשון 17.9.17 בין 9:00-13:30 בקרית אונו (בית אנוש) בלחיצה כאן

‏2 תגובות

  1. שרי פרויליך ב- 14/08/2017 בשעה 12:30

    רעיון נפלא

    • מיכל נמצוב ב- 14/08/2017 בשעה 12:32

      תודה שרי,
      אשמח לראותך בכנס

השאר תגובה





חזרה למעלה