blogBaner
blogBanerSmall

כשעט ומכחול נפגשים


חדשנות יש מאין | לחדש בכל פעם במסגרת הקיים

6 תגובות
בקיץ

כולנו רעבים למשהו חדש: מעניין, מיוחד ובעיקר שעוד לא הינו בו. בעולם התיירות, האוכל, עולם המוצרים והפינוקים וגם בעולם הרגש ישנו צורך לחדש כל הזמן ולהשאר אטרקטיבי. רובינו מגיבים פחות למה שחוזר על עצמו ויותר כשמדובר בחוויה חדשה ומרגשת. אבל מה עושים כשאין כל הזמן מה לחדש? מה עושים כשהצימר לא השתנה אבל העונה כן? כשבבית הקפה מוגש…

קרא עוד

המכחול בקפה מדע, רחובות

2 תגובות

כשעוד גרתי בבאר שבע, היתה תקופה שעברתי יעוץ עסקי ואת הפגישות הינו מקיימות בקפה מדע שברחובות. אחת לשבועיים היתי מגיעה לשם בציפייה לקבל את המוזה ומאז אני קבועה במקום. אני, הקפה, השמש המלטפת והנוף הפסטורלי שנותן כל כך הרבה השראה. יש בפנים ויש בחוץ  (גם בפנים מושקע אבל אף אחד לא יכול להתחרות בבריכה עם…

קרא עוד

מתי השראה הופכת להעתקה?

0 תגובות

איפה עובר הגבול בין השראה להעתקה? או, מתי סקר השוק עובר את גבול הטעם הטוב? בתקופה האחרונה עולים ברשת מקרים חוזרים של העתקות לוגו (בדרך כלל לוגואים מחו"ל שמועתקים בארץ אבל לא רק). כשאני מספרת ללקוחותי על תהליך העבודה העקרוני שלי, אני מדברת על כך שאני עושה סקר שוק, במטרה לראות מה כבר קיים ואיפה ניתן…

קרא עוד

כשכנס הבלוגריות של יונית צוק הגיע אל שולחני

2 תגובות

אני תמיד אוהבת לקבל פניות מפתיעות. הכי אוהבת מיתוג שכבר בשלב שיחת הטלפון, הראש שלי מתחיל לרוץ. מיד יש לי השראה, המון רעיונות וממש בא לי כבר להתחיל לעבוד. ככה זה היה עם יונית. היא ביקשה מיתוג לכנס של בלוגריות, שיוצאות מהמסך ונפגשות פנים אל פנים. תוכן טוב, נשים איכותיות. אז יצרתי עבורה שתי סקיצות…

קרא עוד

מצאתי את האור

0 תגובות
כך תצלמו לבד את מוצרי העסק | טיפ של מיכל נמצוב

במהלך השנים שלי מאז הקמת הסטודיו, למדתי שאם מחכים שהכל יהיה מושלם, בסוף שום דבר יוצר לאור. שיש דברים שעסק קטן יכול להתנסות ולעשות לבד, גם אם ברור שזה לא ההתמחות שלו. זאת כמובן, עד שיש ביכולתו לקחת איש מקצוע שיעשה עבורו את הדברים בצורה המקצועית והטובה ביותר. לפני כמה שנים, כשעלתה הגירסה הקודמת של אתר האינטרנט…

קרא עוד
חזרה למעלה