blogBaner
blogBanerSmall

בין עיצוב להשראה


כך נשדר חמימות ביום הכי קר בשנה

0 תגובות

הגשם הראשון כבר כאן וכולנו בהתרגשות. שתי טיפות מים גורמות לכל עולם השיווק והפרסום להתעורר. אז בואו ננצל את ההזדמנות ונלמד איך גם אנחנו יכולים להזכיר ללקוחות את הקשר הישיר בין השירות והמוצרים שניתן למצוא אצלנו, חורף, והרגשה חמימה ומזמינה.  או במילים אחרות: כך נשדר חום עסקי ביום הכי קר בשנה נתחיל מהבסיס: חשוב לנו להראות…

קרא עוד

הפלטה השלמה לשיווק, פרסום ומיתוג העסק | סדרת הרצאות מעשיות

2 תגובות

הפלטה השלמה | לשיווק ופרסום העסק שלך סדרת מפגשים מעשיים למיקסום אפקט המכירה בשיווק ופרסום העסק. כלים הכוונה ידע השראה ליישום פרקטי ונגיש. מתי? ימי שני | 9:00-12:00 | רחובות. 10 מפגשים | 30.10-30.7 מה יהיה שם? במפגשים עצמם: ניגע בכל חודש בנושא משמעותי אחר ונכנס לעומק ולפרטי הפרטים מהם הוא בנוי. לאחר כל מפגש:…

קרא עוד

חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל!

4 תגובות

יום המוצרים- כנס לעסקים שחולמים להוציא מוצר פיסי מודפס משלהם. חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? ספר? מחברת מיוחדת? קלפים? יומנים?  משחקים? מוצרים לעיצוב הבית או המשרד? מוצר אחר שתומך בעסק? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל! גיבוש רעיון מקורות השראה מי קהל היעד של המוצר? כיצד בונים אסטרטגיה שיווקית? מהו שיווק אותנטי? בחירת שם למוצר…

קרא עוד

יום המוצרים | יום גדול למוצרים קטנים לעסקים נותני שירות

2 תגובות

הנה זה הגיע, הכנס הראשון שלי ואני סופר נרגשת להזמין אתכם אליו- נתחיל מהשורה התחתונה מהכנס תצאו מוכנים להפקת המוצר הראשון שלכם. עם כל הנקודות עליהן צריך לתת את הדעת בטרם תחילת הפקת המוצר, עם עקרונות חשובים בהם מומלץ להשתמש בכל הקשור לכתיבה והקופירייטינג המקיף את המוצר, עם מידע והשראה של סוגי עיצוב ואריזות שונים, ועם…

קרא עוד

מתי השראה הופכת להעתקה?

0 תגובות

איפה עובר הגבול בין השראה להעתקה? או, מתי סקר השוק עובר את גבול הטעם הטוב? בתקופה האחרונה עולים ברשת מקרים חוזרים של העתקות לוגו (בדרך כלל לוגואים מחו"ל שמועתקים בארץ אבל לא רק). כשאני מספרת ללקוחותי על תהליך העבודה העקרוני שלי, אני מדברת על כך שאני עושה סקר שוק, במטרה לראות מה כבר קיים ואיפה ניתן…

קרא עוד
חזרה למעלה