blogBaner
blogBanerSmall

כשעט ומכחול נפגשים


כך נשדר חמימות ביום הכי קר בשנה

0 תגובות

הגשם הראשון כבר כאן וכולנו בהתרגשות. שתי טיפות מים גורמות לכל עולם השיווק והפרסום להתעורר. אז בואו ננצל את ההזדמנות ונלמד איך גם אנחנו יכולים להזכיר ללקוחות את הקשר הישיר בין השירות והמוצרים שניתן למצוא אצלנו, חורף, והרגשה חמימה ומזמינה.  או במילים אחרות: כך נשדר חום עסקי ביום הכי קר בשנה נתחיל מהבסיס: חשוב לנו להראות…

קרא עוד

הפלטה השלמה לשיווק, פרסום ומיתוג העסק | סדרת הרצאות מעשיות

2 תגובות

הפלטה השלמה | לשיווק ופרסום העסק שלך סדרת מפגשים מעשיים למיקסום אפקט המכירה בשיווק ופרסום העסק. כלים הכוונה ידע השראה ליישום פרקטי ונגיש. מתי? ימי שני | 9:00-12:00 | רחובות. 10 מפגשים | 30.10-30.7 מה יהיה שם? במפגשים עצמם: ניגע בכל חודש בנושא משמעותי אחר ונכנס לעומק ולפרטי הפרטים מהם הוא בנוי. לאחר כל מפגש:…

קרא עוד

חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל!

4 תגובות

יום המוצרים- כנס לעסקים שחולמים להוציא מוצר פיסי מודפס משלהם. חושבים להוציא לאור מוצר מודפס? ספר? מחברת מיוחדת? קלפים? יומנים?  משחקים? מוצרים לעיצוב הבית או המשרד? מוצר אחר שתומך בעסק? בואו ללמוד כיצד להוציא אותו לפועל! גיבוש רעיון מקורות השראה מי קהל היעד של המוצר? כיצד בונים אסטרטגיה שיווקית? מהו שיווק אותנטי? בחירת שם למוצר…

קרא עוד

הכירו את המרצות האורחות שלנו ביום המוצרים

2 תגובות

כשהתחלתי להגות את יום המוצרים (17.9.17, קרית אונו. מוזמנים להכנס לקרוא את כל הפרטים כאן) היה לי ברור שזה צריך להיות וואו. היה לי מבנה של יום מלא בתוכן, שבכל רגע ורגע יהיה מה לכתוב ומה ללמוד. שאלו אותי למה אני לא מעבירה את כל התכנים בעצמי בכנס? למה החלטתי לחלוק את הבמה עם עוד…

קרא עוד

יום המוצרים | יום גדול למוצרים קטנים לעסקים נותני שירות

2 תגובות

הנה זה הגיע, הכנס הראשון שלי ואני סופר נרגשת להזמין אתכם אליו- נתחיל מהשורה התחתונה מהכנס תצאו מוכנים להפקת המוצר הראשון שלכם. עם כל הנקודות עליהן צריך לתת את הדעת בטרם תחילת הפקת המוצר, עם עקרונות חשובים בהם מומלץ להשתמש בכל הקשור לכתיבה והקופירייטינג המקיף את המוצר, עם מידע והשראה של סוגי עיצוב ואריזות שונים, ועם…

קרא עוד

כך פיתחתי מוצר לעסק נותן שירות שנחטף כמו לחמניות מהמדף

2 תגובות

מוצר מדף. עם הלוגו שלך. מעוצב עד לפרט האחרון, שיווקי ומגדיל מאגר לקוחות, ואפילו מניב רווחים. לעסק נותן שירות. כן, כן, לעסק נותן שירות. כזה שאין לו מוצרים. כן, גם למקצועות הטיפול הגוף והנפש. יש חיה כזאת והיא אפילו עלולה להיחטף מהמדפים ממש כמו לחמניות טריות שכרגע יצאו מהתנור. זה בדיוק מה שקרה עם המוצרים…

קרא עוד

מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם- רשימת המלכודות

0 תגובות
מעצבים גרפיים ומאיירים מקצועיים קוצרים יותר פירות. יותר מקצועיות= יותר לקוחות ויותר הכנסות

איזה כיף, יצר איתנו קשר לקוח חדש! זה כנראה כי הגיע אלינו באחת הדרכים הבאות: המלצה חיפוש בגוגל מקבוצת נטוורקינג (שזה בעצם המלצה) הוא ראה משהו שאהב וחיפש מי עיצב את זה בכל אחת מהדרכים האלה נוצר לו רושם ראשוני עלינו ומשהו גרם לו להחליט ליצור קשר. הרושם הראשוני הזה הוא קריטי! לפעמים אנחנו בכלל…

קרא עוד

כל הטעויות שעשיתי בדרך לסטודיו מצליח משלי לעיצוב גרפי ואיור

6 תגובות
פיסול קבוצתי בגן הבוטני | מיכל נמצוב

הכל התחיל בגיל ממש צעיר, במגמת מחול. כן, מחול. קלאסי וג'אז. וליד זה חוגים וקיטנות של המוזיאון. וגם קצת צופים לגיוון. תוסיפו לזה הפרעת קשב וריכוז עם אבחון מגיל ממש צעיר. ואז הגיע גיל חטיבת הביניים וההורים שלי הציעו שאלך ללמוד בתיכון לאמנויות. אז התקבלתי ליתר ביטחון גם למגמת מחול וגם למגמת אמנות. ומהר מאוד עזבתי…

קרא עוד

עצמאות גרפית לעסק הקטן

8 תגובות
תמונה ראשית פוסט עצמאות גרפית של מיכל נמצוב

כמי שמלווה עסקים קטנים במגוון תחומים עולה תמיד השאלה איך אני ממשיך לבד? או מה עושים כשאין יכולת להוציא את העבודות למעצב גרפי על בסיס קבוע? עושים מה שאפשר לבד.   נכון, זה לא כמו לעבוד עם אדם שזה המקצוע שלו אבל את זה נשמור לתקופה שיש לנו אפשרות. כרגע נפיק את המיטב לבד. אז, בהנחה…

קרא עוד

להרגיש את חווית המסעדה בסלון

4 תגובות

החופש הגדול מתקרב. הימים נהיים חמים, בקרוב הילדים יצאו לחופש וכל ההורים יחפשו שלל הפעלות ופעילויות להעביר איתן את היום. ואז, תגיע שעת ארוחת הצהריים. או שאולי זאת תהיה ארוחת הערב בה יחליטו ההורים שהגיע גם הזמן שלהם להתפנק. ומנסיון, זה גם השלב שבו נגמר כבר הכח. הרצון להתפנק, לאכול אוכל טוב, להרגיש שהנה הגיע…

קרא עוד
חזרה למעלה